top of page
Search
SKT/Sportnews.hr

Rajko Vidović novi trener NK Dugo Selo


(foto: Djuka/SportNews.hr)

Danas je izvršni odbor NK Dugo Selo donio odluku da je novi trener seniorske momčadi Rajko Vidović. Rajko je u Dugom Selu nakon profesionalne karijere nogometaša prvo igrao za ekipu, a kasnije je uz igranje trenirao mlađe uzraste kluba. Uz sve obveze Rajko je bio u stručnom stožeru kluba u seniorskim selekcijama najčešće kao pomoćni trener. U zadnje vrijeme Rajko Vidović je bio pomoćnik Milivoja Bračuna i logično je da on preuzme momčad s obzirom na to da ih najbolje poznaje.

Sportnews.hr donosi izjave izvršnog odbora kluba te našeg Rajka;

„Rajko Vidović je odličan trener. Mlad je i do sad je imao prilike učiti od vrhunskih trenera. Zadnje je učio od Bračuna koji je jedan od najboljih hrvatskih trenera i sigurno je puno naučio. Zadovoljstvo nam je da možemo upravo Rajka imenovati za našeg glavnog trenera. On je stvarno odličan. Ima i ljudske kvalitete, a i što se tiče trenerskog posla ima i iskustva i talenta. Igrači ga već poznaju pa nema potrebe za prilagodbom“, objasnio je odluku izvršnog odbora sportski direktor Marko Nuić.

Rajko Vidović rekao je kako je počašćen ovim imenovanjem:

„Tri godine sam u Dugom Selu. Najprije sam bio pomoćnik Igora Kovačevića, a nakon njegove smjene sam vodio i nekoliko utakmica samostalno. Uz to vodio sam i juniore kao glavni trener. Nakon Kovačevića došao je Milivoj Bračun. Mislim da sam imao sreće što sam mogao raditi s takvim jednim vrhunskim stručnjakom i fenomenalnom osobom. Od njega sam najviše naučio i mogu reći da ću nastaviti u smjeru kojem je on krenuo. Velika mi je čast što sam imenovan za glavnog trenera i napravit ću sve da opravdam povjerenje ljudi u klubu.“


Rajko Vidović rođeni Lovničan, imao je bogatu nogometnu karijeru koju ćemo ukratko sumirati; prve nogometne korake pravi u zavidovićkoj Krivaji, a nakon rata nastavlja karijeru po njemačkim niže-ligaškim klubovima (LR Ahlen). Od 1999. nastupa u 1. HNL-u za NK Rijeku, NK Zagreb, NK Kamen Ingrad, NK Inter Zaprešić. Jedno vrijeme nastupa za Žepče, NK Kiseljak, NK Čelik, a svoju karijeru ostvario je i u dalekim zemljama Istoka, Kini i Vijetnamu. Nastupao je i za NK Lokomotivu, Čakovec i na kraju NK Dugo Selo. Našem Rajku čestitamo na ovom uspjehu i da ga sportska sreća prati u trenerskim vodama kao što je i dok je igrao.

29 views0 comments
bottom of page